Sevkiyat Sorumlusu - Mersin
.jpg)
Aytemiz, kurulduğundan bugüne akaryakıt sektöründe kesintisiz bir şekilde faaliyetlerini sürdüren Aytemiz Akaryakıt A.Ş, 2009 yılından beri Aytemiz markası ile hizmet vermektedir.
Sektörde önemli bir konuma ve marka değerine sahip olan Aytemiz, Nisan 2023 tarihi itibariyle Tataristan merkezli, Rusya Federasyonu içerisindeki en büyük petrol ve gaz şirketlerinden olan TATNEFT’in bünyesine katılmıştır. Aytemiz markası, Nisan 2023 itibari ile faaliyetlerine global enerji piyasasında 80 yılı aşkın bir deneyime sahip olan TATNEFT Grup çatısı altında devam etmektedir.
Güçlü ikmal ve depolama kapasitesi ile sektörde öne çıkan Aytemiz’in, Türkiye’nin farklı bölgelerinde 9 ikmal noktası, Mersin, İzmit, Kırıkkale, Trabzon ve Alanya’da da 250 bin metreküp kapasiteli depolama ve dolum terminalleri bulunmaktadır.
Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası olan Aytemiz, şaşırtan hizmetleri, teknolojik altyapısı ve yüksek müşteri memnuniyeti ile en çok tercih edilen markalar arasında yer almaktadır.
Aytemiz, istasyonlarını bir akaryakıt satış noktası olmanın ötesine taşıyarak sektöründe pek çok ilke ve başarılı projeye imza atmıştır. 2017 yılında yarattığı ‘Motorcu Dostu İstasyon’ konsepti, 2019 yılında sektörüne öncülük ederek müşterilerine sunduğu Self Servis hizmeti, 2020 yılında hayata geçirdiği ve istasyona gelmeden akaryakıt satın alma imkanı sunan yenilikçi Aytemiz Vaay uygulaması ile teknolojik ve ilham veren projelerin yaratıcısı olmuştur.
Aytemiz markası bugün itibari ile 80 ilde 790 akaryakıt istasyonuyla ayda 6 milyondan fazla sürücüyü, sürekli müşteri memnuniyeti ilkesi ile ağırlamaktadır.
Aytemiz, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Capital 500 araştırmasında 28. sırada yer almaktadır.
#AytemizileGelecekSeninle!
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- Tercihen akaryakıt ve LPG sektöründe sevkiyat alanında en az 2 yıllık iş tecrübesine sahip,
- SAP ve MS Office programlarını etkin şekilde kullanabilen,
- Detaylara önem veren, takip yeteneği yüksek ve sonuç odaklı,
- Organizasyon ve planlama becerileri gelişmiş,
- Terminal, bayi ve merkez ofis arasındaki koordinasyonu güçlü iletişim becerileriyle yönetebilen, ekip çalışmasına yatkın,
- İş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun şekilde çalışmaya özen gösteren,
- Operasyonel gereklilikler doğrultusunda vardiyalı çalışma sistemine uyum sağlayabilecek, esnek çalışma saatlerine adapte olabilen
- Mersin bölgesinde ikamet eden veya edebilecek olan.
- Terminalde bulunan tüm ürünlerin ve ilave katıkların stok seviyelerini düzenli olarak takip etmek ve raporlamak,
- Sevkiyat evrak ve gereçlerinin stoklarını tutmak, kayıtların güncelliğini sağlamak,
- Fatura, çek, senet, kredi kartı gibi ödeme işlemlerinin takibini yapmak ve ilgili birimlerle koordineli şekilde paylaşmak,
- Bayi faturalama işlemlerini gerçekleştirmek,
- Satış tankları, analiz raporları ve fatura ekine konulan diğer belgelerin uygunluk durumunu kontrol etmek ve kayıt altına almak,
- Terminal ve lojistik operasyonlarının kesintisiz yürütülmesi için sevkiyat planlamalarını optimize etmek, gecikme ve hata risklerini minimize etmek,
- Günlük, haftalık ve aylık sevkiyat performans raporlarını hazırlamak, gerekli durumlarda iyileştirme önerileri sunmak,
- Müşteri memnuniyeti çerçevesinde terminal-bayi ilişkileri sürecinde destek sağlamak,
- Gün sonu satış çizelgelerini hazırlamak ve raporlamak.
