Bilgi Teknolojileri Kıdemli Uzmanı

Bilgi Teknolojileri Kıdemli Uzmanı

  • Eğitim Lisans
  • İstanbul


Aytemiz, kurulduğundan bugüne akaryakıt sektöründe kesintisiz bir şekilde faaliyetlerini sürdüren Aytemiz Akaryakıt A.Ş, 2009 yılından beri Aytemiz markası ile hizmet vermektedir.

Sektörde önemli bir konuma ve marka değerine sahip olan Aytemiz, Nisan 2023 tarihi itibariyle Tataristan merkezli, Rusya Federasyonu içerisindeki en büyük petrol ve gaz şirketlerinden olan TATNEFT’in bünyesine katılmıştır. Aytemiz markası, Nisan 2023 itibari ile faaliyetlerine global enerji piyasasında 80 yılı aşkın bir deneyime sahip olan TATNEFT Grup çatısı altında devam etmektedir.

Güçlü ikmal ve depolama kapasitesi ile sektörde öne çıkan Aytemiz’in, Türkiye’nin farklı bölgelerinde 9 ikmal noktası, Mersin, İzmit, Kırıkkale, Trabzon ve Alanya’da da 250 bin metreküp kapasiteli depolama ve dolum terminalleri bulunmaktadır.

Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası olan Aytemiz, şaşırtan hizmetleri, teknolojik altyapısı ve yüksek müşteri memnuniyeti ile en çok tercih edilen markalar arasında yer almaktadır.

Aytemiz, istasyonlarını bir akaryakıt satış noktası olmanın ötesine taşıyarak sektöründe pek çok ilke ve başarılı projeye imza atmıştır. 2017 yılında yarattığı ‘Motorcu Dostu İstasyon’ konsepti, 2019 yılında sektörüne öncülük ederek müşterilerine sunduğu Self Servis hizmeti, 2020 yılında hayata geçirdiği ve istasyona gelmeden akaryakıt satın alma imkanı sunan yenilikçi Aytemiz Vaay uygulaması ile teknolojik ve ilham veren projelerin yaratıcısı olmuştur.

Aytemiz, istasyonlarını bir akaryakıt satış noktası olmanın ötesine taşıyarak sektöründe pek çok ilke ve başarılı projeye imza atmıştır. 2017 yılında yarattığı ‘Motorcu Dostu İstasyon’ konsepti, 2019 yılında sektörüne öncülük ederek müşterilerine sunduğu Self Servis hizmeti, 2020 yılında hayata geçirdiği ve istasyona gelmeden akaryakıt satın alma imkanı sunan yenilikçi Aytemiz Vaay uygulaması ile teknolojik ve ilham veren projelerin yaratıcısı olmuştur.

Aytemiz markası bugün itibari ile 80 ilde 633 akaryakıt istasyonuyla ayda 6 milyondan fazla sürücüyü, sürekli müşteri memnuniyeti ilkesi ile ağırlamaktadır.

Aytemiz, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Capital 500 araştırmasında 51. sırada yer almaktadır.

#AytemizileGelecekSeninle!

Yardım Masası ve uç lokasyonların yönetimi, SLA ve KPI süreçlerinin takibi, ITIL süreçlerine uygun operasyon yönetimi, bilgi güvenliği politikalarına uyum, problem çözme ve kullanıcı eğitimi konularında sorumludur.

  • En az Meslek Yüksek Okulu, tercihen Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Bilgisayar donanımları ve İşletim Sistemleri konusunda 5 yıl deneyimli,
  • Sanallaştırma platformları konusunda bilgi sahibi,
  • ServiceDesk ekip yönetimi konusunda tecrübeli, aktif olarak SLA takibi ve yönetimi sağlamış,
  • Ekip yönetimi konusunda tecrübeli,
  • Active Directory, File Server, PrintServer mimarilerini bilen,
  • Switch ve AP çalışma yapısını bilen,
  • Tercihen ITSM Tool bilgi deneyimine sahip,
  • Tercihen ITIL Sertifikasına sahip veya ITIL süreçlerini bilen,
  • Domain yapısına hakim, son kullanıcı cihazlarında yedekleme, Back-up süreçlerine hakim ve gerekli durumlarda destek verebilecek,
  • Kritik sistemleri analiz edebilecek ve sistemin iyileştirilmesinde önerilerde bulunabilecek,
  • İletişim becerisi güçlü, analitik düşünce yeteneğine sahip,
  • İş ortakları ve tedarikçi yönetimi konusunda tecrübeli,
  • Yeni çözümler üretebilen, teknoloji ve yenilikleri takip eden,
  • İletişim becerileri kuvvetli ve sonuç odaklı bir yaklaşıma sahip.
  • Yardım Masası ve uç lokasyonların yönetiminin yapılması,
  • SLA ve KPI yönetim sürecine hakim,
  • Operasyonları ITIL süreçlerine uygun yönetebilmek,
  • Olay yönetimi, talep yönetimi, sorun yönetimi yapabilecek,
  • Sistemlerin, şirket bilgi güvenliği politikalarına uygun olarak işletilmesinin sağlanması ve gerektiğinde politikaların ihtiyaçlara uygun olarak geliştirilmesi/güncelleştirilmesi,
  • Sistem yönetimi ile ilgili dokümantasyonun düzenli olarak takip edilmesi,
  • Problemleri taahhüt edilen süreler içerisinde çözümlenmesini sağlanması,
  • Genel ve kritik problemlerde gerekli alarmın üretilmesi,
  • Third party firmalara ve 3.seviye ekiplere iletilen sorunların takibinin yapılması,
  • Devreye alımlar sonrasında operasyonda test ve kontrolleri yapılması,
  • Kullanım desteği konularını analiz ederek eğitim belgelerinin hazırlanması ve kullanıcıların bilgilendirilmesi,
  • Destek ekiplere güncellenen uygulamalar ile ilgili eğitim verilmesi, değişiklikler ile ilgili bilgilendirme yapılması,
  • Ekiplerin 7*24 kesintisiz çalışmasını sağlanmasını yönetmek.
İlana Başvur

İletişim formu

Demo Talep formu

Konu