Pazarlama ve İş Geliştime

Marka Koordinatörü

  • Eğitim Lisans
  • İstanbul


Aytemiz,

Kurulduğundan bugüne akaryakıt sektöründe kesintisiz bir şekilde faaliyetlerini sürdüren Aytemiz Akaryakıt A.Ş, 2009 yılından beri Aytemiz markası ile hizmet vermektedir.

Sektörde önemli bir konuma ve marka değerine sahip olan Aytemiz, Nisan 2023 tarihi itibariyle Tataristan merkezli, Rusya Federasyonu içerisindeki en büyük petrol ve gaz şirketlerinden olan TATNEFT’in bünyesine katılmıştır. Aytemiz markası, Nisan 2023 itibari ile faaliyetlerine global enerji piyasasında 80 yılı aşkın bir deneyime sahip olan TATNEFT Grup çatısı altında devam etmektedir.

Güçlü ikmal ve depolama kapasitesi ile sektörde öne çıkan Aytemiz’in, Türkiye’nin farklı bölgelerinde 9 ikmal noktası, Mersin, İzmit, Kırıkkale, Trabzon ve Alanya’da da 250 bin metreküp kapasiteli depolama ve dolum terminalleri bulunmaktadır.

Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası olan Aytemiz, şaşırtan hizmetleri, teknolojik altyapısı ve yüksek müşteri memnuniyeti ile en çok tercih edilen markalar arasında yer almaktadır.

Aytemiz, istasyonlarını bir akaryakıt satış noktası olmanın ötesine taşıyarak sektöründe pek çok ilke ve başarılı projeye imza atmıştır. 2017 yılında yarattığı ‘Motorcu Dostu İstasyon’ konsepti, 2019 yılında sektörüne öncülük ederek müşterilerine sunduğu Self Servis hizmeti, 2020 yılında hayata geçirdiği ve istasyona gelmeden akaryakıt satın alma imkanı sunan yenilikçi Aytemiz Vaay uygulaması ile teknolojik ve ilham veren projelerin yaratıcısı olmuştur.

Aytemiz markası bugün itibari ile 80 ilde 620 akaryakıt istasyonuyla ayda 6 milyondan fazla sürücüyü, sürekli müşteri memnuniyeti ilkesi ile ağırlamaktadır.

Aytemiz, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Fortune 500 listesinde ilk 50 firma içinde yer almaktadır. 

#AytemizileGelecekSeninle!

 

Genel Nitelikler

  • Tercihen üniversitelerin Reklamcılık, İletişim ya da İşletme fakültelerinden mezun,
  • Tercihen yüksek lisans yapmış,
  • Marka yönetimi ya da pazarlama alanında en az 5 yıl tecrübesi olan
  • Stratejik düşünme yeteneğine sahip,
  • Planlama, yönetim, koordinasyon ve iletişim yeteneği güçlü,
  • Sorumluluk sahibi, proaktif ve sonuç odaklı,
  • Yeni fikirlere açık ve araştırmaya meraklı,
  • Ajans ya da tedarikçi yönetim deneyimi olan,
  • Tercihen ekip yönetimi yapmış,
  • Tercihen B2B pazarlama dünyasına hakim,
  • Planlama ve organizasyon yetenekleri güçlü,
  • Analiz ve raporlama becerisi olan,
  • Marka yönetimi, pazarlama iletişimi, dijital pazarlama, sosyal medya, medya satın alma konularında deneyimli,
  • Dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimine hakim,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • Sektörü yakından takip ederek yenilikçi ve yaratıcı fikirler üretebilecek.

 

İş Tanımı

 

  • 360 derece marka iletişim faaliyetlerinin yürütmek,
  • Aytemiz markasının Marka bilinirliği ve tercih edilirliğini artıracak iletişim faaliyetlerinin gerçekleşmesini sağlamak,
  • Pazarlama stratejisi doğrultusunda kısa, orta ve uzun vadeli marka iletişiminin oluşturulmasına ve uygulanmasını destek vermek,
  • Pazarlama bütçesinin aylık ve yıllık olarak takibini sağlamak,
  • Yıllık pazarlama iletişim bütçesi doğrultusunda, pazarlama hedeflerini takip etmek, raporlamak,
  • ATL, BTL, sosyal medya ve medya planlama ajanslarını yönetmek,
  • Kurumsal kimlik çalışmalarına destek vermek,
  • Geleneksel ya da dijital iletişim kampanyalarını hazırlamak ve yürütmek,
  • Sosyal medya kanallarını yönetmek ve trendlere uygun içerikler üretilmesini sağlamak,
  • PR faaliyetlerine destek vermek,
  • Düzenli Pazar ya da saha araştırmaları yaparak, marka sağlığını düzenli olarak ölçümlemek ve analizler yapmak,
  • CRM departmanı ile yakın çalışarak, CRM kampanyalarına iletişim desteği sağlamak,
  • İstasyonların görsel taleplerine karşılayacak görsellerin hazırlayarak, istasyonlarda en uygun şekilde uygulanmasını sağlamak,
  • Pazarlama operasyonlarına destek sağlamak,
  • Fuar, sponsorluk, sosyal sorumluluk projeleri, etkinlik, bayi toplantıları ya da saha aktiviteleri gibi organizasyonlara destek vermek ya da bilfiil yapmak,
  • Web siteleri, bayi portalı ve mobil uygulama gibi platformların içeriklerinin güncel kalmasını ajanslar ya da iç ekipler aracılığıyla sağlamak,
  • Aylık ve yıllık olarak pazarlama raporlarını oluşturmak ve analizler çıkarmak,
  • Sektörü ve trendleri yakından takip etmek,
  • Aytemiz ve alt markalarının marka bilinirliğinin artırılmasına yönelik faaliyetleri hayata geçirmek.
İlana Başvur

İletişim formu

Demo Talep formu

Konu