Mali İşler ve BT

Bütçe ve Raporlama Uzmanı

  • Eğitim Lisans
  • İstanbul


Aytemiz,

Kurulduğundan bugüne akaryakıt sektöründe kesintisiz bir şekilde faaliyetlerini sürdüren Aytemiz Akaryakıt A.Ş, 2009 yılından beri Aytemiz markası ile hizmet vermektedir.

Sektörde önemli bir konuma ve marka değerine sahip olan Aytemiz, Nisan 2023 tarihi itibariyle Tataristan merkezli, Rusya Federasyonu içerisindeki en büyük petrol ve gaz şirketlerinden olan TATNEFT’in bünyesine katılmıştır. Aytemiz markası, Nisan 2023 itibari ile faaliyetlerine global enerji piyasasında 80 yılı aşkın bir deneyime sahip olan TATNEFT Grup çatısı altında devam etmektedir.

Güçlü ikmal ve depolama kapasitesi ile sektörde öne çıkan Aytemiz’in, Türkiye’nin farklı bölgelerinde 9 ikmal noktası, Mersin, İzmit, Kırıkkale, Trabzon ve Alanya’da da 250 bin metreküp kapasiteli depolama ve dolum terminalleri bulunmaktadır.

Akaryakıt sektörünün genç ve dinamik markası olan Aytemiz, şaşırtan hizmetleri, teknolojik altyapısı ve yüksek müşteri memnuniyeti ile en çok tercih edilen markalar arasında yer almaktadır.

Aytemiz, istasyonlarını bir akaryakıt satış noktası olmanın ötesine taşıyarak sektöründe pek çok ilke ve başarılı projeye imza atmıştır. 2017 yılında yarattığı ‘Motorcu Dostu İstasyon’ konsepti, 2019 yılında sektörüne öncülük ederek müşterilerine sunduğu Self Servis hizmeti, 2020 yılında hayata geçirdiği ve istasyona gelmeden akaryakıt satın alma imkanı sunan yenilikçi Aytemiz Vaay uygulaması ile teknolojik ve ilham veren projelerin yaratıcısı olmuştur.

Aytemiz markası bugün itibari ile 80 ilde 620 akaryakıt istasyonuyla ayda 6 milyondan fazla sürücüyü, sürekli müşteri memnuniyeti ilkesi ile ağırlamaktadır.

Aytemiz, Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Fortune 500 listesinde ilk 50 firma içinde yer almaktadır. 

#AytemizileGelecekSeninle!

Genel Nitelikler

 

  • Üniversitelerin İşletme, Ekonomi, Ekonometri ve İstatistik bölümlerinden mezun,
  • Bağımsız Denetim Şirketi tecrübesi olan,
  • Denetim, bütçe, IFRS ve konsolidasyon alanlarında en az 5 yıl deneyimli,
  • Finansal Rapor okuma ve analiz teknikleri ile ilgili deneyim sahibi,
  • İç ve dış paydaşlar ile etkin iletişim kurup geliştirebilen, enerjisi ve dinamizmi yüksek, meraklı, etkin yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip,
  • MS Office programlarını çok iyi seviyede kullanabilen,
  • İleri düzeyde SAP kullanabilen,
  • İleri derecede İngilizce bilen,
  • Analitik düşünme becerisi güçlü, titiz, dikkatli ve çözüm odaklı çalışan,
  • Takım çalışması ve iş birliğine yatkın, sorumluluk sahibi,

 

 

 

 İş Tanımı

 

  • Tüm birimlerden gerekli verilerin temin edilerek şirketin yıllık gelir-gider bütçesinin hazırlanmasına destek verilmesi,
  • Aylık bütçe-gerçekleşen durum karşılaştırması yapılması, bütçe sapmalarının analizi ve raporlanması,
  • Üçer aylık dönemlerde UFRS uygun finansalları çıkarmak,
  • Aylık Yönetim Kurulu raporlarına destek vermesi,
  • Aylık karlılık raporlarının hazırlanması ve yorumlanması,
  • Mali tablolar ile ilgili kontrol ve analizlerin yapılması,
  • Yönetimin istediği çeşitli analizlerin ve raporların yapılması,
İlana Başvur

İletişim formu

Demo Talep formu

Konu